söndag 15 januari 2012

Nu är helgen slut...

Vad jag hatar att jag verkligen är precis så som man tycker att man inte ska vara - sådär deppig över att helgen är slut redan kl. 15 på söndagen. Man borde inte tänka så! Man borde njuta av de sista timmarna man har i frihet istället för att deppa över att det snart är slut. Erik är just i skrivande stund dock på väg till Webbhallen för att köpa Lego Harry Potter years 5-7, så lite kul kan vi ha sista kvällen innan skolan sätter igång på riktigt!

Jag har haft typ världens bästa lördag eftersom Caroline och Anna kom hit igår, och vi hade jättekul. 4 personer är ungefär vad man får plats i min och Eriks lägenhet utan att det blir kaos, och det var bara roligt. Vi åt massor med goda saker, vi pratade om roliga saker (typ HP-fandom, fanfiction, porr, sex, Gladiatorerna...) tittade på tv och spelade spel, gjorde allmänt sådant som jag tycker är perfekt en lördagkväll!

Nu är det dock söndag och våra gäster har åkt hem, Erik har som sagt åkt in till stan och jag har roat mig med att diska efter gårdagens middag och lördagsmys, städat undan sovsäckar, luftmadrasser och pumpar samt bäddat och plockat undan. Helt slut i armarna! Det är inte lätt att stuva in sovsäckar i sina fodral och sedan få in allting i ett förråd säger jag bara. Synd att det inte finns någon träning att skriva in detta under, för jag brände säkerligen flera kalorier...

(bildkälla) 
Det bästa med Gladiatorerna måste vara Prime alltså. För mig, sex on legs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!