fredag 30 december 2011

Jag = snurket russin

Jag älskar badkar, och tyvärr är det så att min nuvarande bostad saknar just detta - badkar. Oerhört tragiskt och sorgligt anser min sargade själ, som alltså inte kan avnjuta härliga bad på kvällarna. Förutom när man hälsar på hemma hos föräldrarna - där det finns badkar. Då kan jag utan problem bada minst en gång om dagen, och om ingen är hemma kan jag bada fler. Pappa och mamma skakar på huvudet och garvar åt mig, medan de debatterar om när jag kommer se ut som ett russin. Men inte blir jag ett russin! Min kropp är helt enkelt som gjord för att ligga i vattnet hela dagarna.

Jag fick dessutom i julklapp av Eriks föräldrar typ världens mest underbara bad-set med duschkräm, tvål och body butter med doft av jordgubb från Body Shop. Jag som älskar sommar och jordgubb och bad kan nu helt enkelt inte motstå att krypa ner i jordgubbedoftande bad typ varje kväll. Jag kommer alltså bli ett jordgubbsrussin förr eller senare.

Här kan man hitta alla dessa produkter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!