lördag 24 december 2011

GOD JUL!

Nu är det julafton, igår hade vi minijulafton med julbord och mormor, idag blir det riktigt julbord med mormor hemma hos henne, Kalle Anka, klappöppning, fika, allt sånt där underbart. Vi har haft mysmorgon med strumpor under granen, frukost och mycket skratt. Att inte behöva stressa på julafton längre är oerhört givande tycker jag och min familj, man mår så mycket bättre av det. Att jag skulle sitta i pyjamas 11 var orimligt tidigare år, men nu är hela familjen oklädda och ska bara alldeles strax börja sätta igång med det.

Bild från förra året
JAG ÖNSKAR ER EN GOD JUL, KÄRA BLOGGLÄSARE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!