fredag 2 december 2011

Sagan om de två tornen

Jag och Erik tittar just nu igenom extramaterialet till Sagan om ringen-trilogin och har just sett klart De två tornen. Det är min favorit av filmerna och jag vill gärna se om den om och om igen och är nu extra sugen.

Dock har jag bara ett krav för att se den. Och det är att man får hoppa över alla delar med Frodo och Sam, som är värsta sömnpillret! Som tur var håller Erik med mig om det, och således så fort vi tittar på Sagan om de två tornen ser vi bara de bra delarna. Lovely!

(obs, tycker att de är jättesöta och gulliga men de gååår så mycket, och slåss aldrig. Och är inte riktigt så smutsheta som Aragorn eller dreamy-aktiga som Legolas) 



Zzzzzz....

2 kommentarer:

  1. jag håller med. spolar också förbi... och hoppade över när jag läste.... *dålig*

    SvaraRadera
  2. Svarade i en lång kommentar inne hos Hanna, som du kan läsa om du är intresserad.

    Jag är inte ute efter att såra någon. Och vissa som är feta kan inte rå över det, vilket är sant. Men många är ju feta av ren lathet och i slutändan KAN det kosta väldigt mycket pengar. Speciellt dessa operationer jag skrev om.

    Och jag menar inte att cancerforskningen går bakåt, bara att om man lade ännu mer pengar på cancerforskningen (där bland annat inte var så mycket fetmarelaterade sjukdomar - BLAND ANNAT, det finns fler punkter att ta upp som du skrev där i alkoholism, anorexia, etc - kostade samhället så mycket) så vore det ju fantastiskt. :)

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!