måndag 26 december 2011

Ka-ching!

Idag tog vi en dag på stan, och förutom att jag lyckades springa på två fina vänner med tillhörande familjer så gjorde jag även en hel del fynd. Synd att Telia hade stängt (ville lämna in min mobil...) men annars så klarade jag mig bra! Jag och Erik lyckades nämligen köpa typ allt vi ville ha. Vi köpte en ny mikro, jag köpte nya jeans, Erik köpte en ny luvtröja och framförallt så lyckades vi hitta en perfekt tv som nu är inköpt och väntar på att få bli placerad i vår lägenhet. Vi köpte den på Expert och den kostade bara typ 2600 och jag tycker att den är superfin. Det är en 32 tums platt-tv och jag är oerhört nöjd. Den kommer bli fin i hemmet! Jag är också nöjd med att hitta snygga, bra jeans, för jag har varit gråtfärdig över det faktum att inga jeans passar, alla är osköna och de sköna jeans jag har går sönder. Lindex ftw.


jeansen jag köpte ser ut så här




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!