söndag 25 december 2011

Mellandagsrea!

Jag är sugen på att shoppa lite loss under mellandagsrean. Det finns mängder av prylar jag vill ha. Bl.a. så funderar jag väldigt starkt på att köpa en ny tv, vilket nog kommer att bli av. Utöver det finns det massa andra saker jag verkligen skulle vilja införskaffa. Till exempel denna glassmaskin från Obh nordica:



Glassis!


Kan det bli mer underbart? Naej, tror inte det. Tror möjligen att jag och Erik inte skulle få plats med en sådan i vår lägenhet. Men jag viiiiill ha!


 Annars skulle jag heller inte tacka nej till ett Nintendo 3DS! Jag har inte haft planer på att köpa en sådan konsol förrän jag såg att de släpper Super Mario 3D-land, som bara verkar vara typ världens roligaste spel, typ. Jag älskar Mario-spelen och blev galet besviken när man i New Super Mario Bros till DS inte fick vara tvättbjörn...


Welcoooome to Mario land

Att köpa ny spelkonsol är ju dock dyyyrt. Får nog bli en annan gång! Kanske när jag unnar mig något fint någon gång, det kan ju hända då och då.

Men tv i alla fall, det ska köpas! Och kläder. Känner för att köpa kläder.







4 kommentarer:

  1. Super Mario 3D Land fick ASBRA recension i Hallandsposten (tror den fick en femma). Typ att de verkligen använt 3D-tekniken och att det knappt går att spela utan 3D aktiverat (vilket ju är ganska bra eftersom 3D är poängen med konsolen). Men jag vill ändå inte ha det, jag är nöjd med mitt ds lite XD

    SvaraRadera
  2. Min lillebror fick ett 3ds i julklapp som han inte släppt sedan dess, haha.
    Han tjatade i ett halvår..

    SvaraRadera
  3. Glassmaskin. Det. Är. UNDERBART GOTT! Lovar. :-D

    God fortsättning! :)

    SvaraRadera
  4. Jag har också en glassmaskin, fick i julklapp
    Det dåliga är att den måste stå i frysen i 8 tim.
    Men det blir jätte god glass!

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!