onsdag 21 december 2011

LeakyCon-vloggarna klara!

I juli åkte jag, Erik och Anna till Orlando, Florida. Resans mål var LeakyCon och vi fick uppleva det och så mycket mer. Vi filmade det mesta på vår resa och det har blivit 5 delar på Youtube nu, och jag tänkte att jag kunde dela med mig av dem alla, för någon som läser min blogg kanske vill se i alla fall!

Här är del 1.
Där åker vi till USA (efter besök på Gröna Lund där Jedward var), äter på Mcdonalds, undersöker vårt hotell med omnejd samt besöker DisneyWorld Magic Kingdom där vi ser Disney-paraden! (många tårar)

Här är del 2.
Nu börjar LeakyCon, och det blir en härlig dag där vi också får vårt första besök i Islands of Adventure och också senare på kvällen ett besök i Wizarding World of Harry Potter efter att den stängt för dagen för vanliga besökare, men för 800ish LeakyCon-deltagare som köpt biljetter till detta event, har öppet!

Här är del 3.
LeakyCon fortsätter, och här händer det grejer! Bland annat träffar vi Brian Ross från Draco and the Malfoys (min idol) och går på privat Meet and greet med Team Starkid, och får en lång pratstund med både Joey Richter, Darren Criss och världens finaste AJ Holmes.

Här är del 4.
StarKid-event, wizard rock-spelningar, välgörenhetsbal och möte med Gilderoy Lockhart är bara några av de grejer som vi får uppleva nu!

Här är del 5.
Vi avslutar LeakyCon, men stannar kvar några dagar i Orlando och går på nöjesparker, i köpcentrum och träffar vänner innan vi till slut tar planet hem tilll Sverige igen.

Enjoy!

ps. Ja, i klippen med bergochdalbanorna är det vi som skriker. Vi filmade bergochdalbanorna, och sedan har vi spelat in ljud när vi själva åkte. Erik har sedan synkat allt. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!