tisdag 20 december 2011

Mitt liv är en bergochdalbana!

Oj oj vad mitt liv leker med mig de här dagarna känner jag. Började dagen igår med att vara på gott humör, bara för att sedan hitta en tenta med Fx, och med bedömningar som var... tvetydliga, minst sagt, och inte riktigt vad man kanske skulle hoppas. Mitt långa jullov kraschades lite men ändå, Fx, inte F, så det var enbart lite kompletteringar och det har jag faktiskt typ redan klarat av nu.

Sen snöar det massor, blir is överallt, jag åker hem till min familj, det är mysigt, nu är dock vattnet avstängt - inte så mysigt. Dock var en trevlig överraskning att få mail från Parks and resorts, de vill anställa mig nästa sommar igen och jag kunde redan nu söka tjänst, antingen på Gröna Lund igen eller någon annan park. Jag sökte såklart till Gröna Lund! Nu hoppas jag att jag får den tjänst och de perioder jag vill ha, för jag ser verkligen fram emot en till sommar på Gröna Lund, bästa stället på jorden typ!

Erik ska köpa guldkortet så han också kan besöka Gröna Lund ofta, när jag jobbar eller när jag är ledig och vi kan gå tillsammans. Dock kommer han förhoppningsvis också ha jobb någonstans så det blir väl inte varje dag direkt...

Men lite upp och ner alltså. Nu ska jag dock vara glad. Det är jul snart, jag har en fin pojkvän, möjlighet till fint sommarjobb och det är underbart!

Jag och Erik pussas på Gröna Lund 2010

2 kommentarer:

  1. Allt går upp och ned som en bergochdalbana emellanåt. Men vad som är bra är att det alltid går nedför (alltså positivt, haha, det går fort) emellanåt :)

    Och ja. Jag har varit där jag med. Gå en hel vinter i converse. Brrr. Nu har jag riktigt snygga vinterboots. NÖJD ^^

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!