lördag 24 december 2011

Julaftonskvällen

Nu har lugnet lagt sig här hemma, och det börjar snart bli dags att krypa till kojs. Dagen har varit väldigt fin och bjudit på mycket skratt, umgänge, god mat, gott fika, gott godis och fina julklappar. Jag har packat upp mängder med nyttiga saker jag önskat mig och vill ha, ex. stavmixer, påslakan + lakan, kökshanddukar och fleecepläd, och lite smått och gott som är roligt, t.ex. One Tree Hill säsong 7, parfym, bok och ljus. Pengar blev det en del också, som jag skulle kunna lägga på något roligt men det kommer nog bli den bistra sanningen att dessa hamnar hos tandläkaren. Hade gnisslat hål på en tand som nu måste lagas. Ytterst tråkigt. 300 kr presentkort på H&M fick jag också, så det kan jag i alla fall spendera!

Nu vill jag egentligen bara sova och vänta på att det ska bli kväll imorgon, för då kommer Erik hit och jag får vara med min älskade pojkvän igen. Det är väldigt efterlängtat!

Kommer kanske upp lite julbilder imorgon, om jag inte har något bättre för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!