fredag 23 december 2011

Morgonfrustration

Jag omformaterade min telefon igår, och nu fungerar den mycket bättre, förutom en sak - jag får inte av t9!!! Jag hatar t9 överallt annat och det funkar bara inte för mig, och nu hittar jag inte den lilla inställningsknappen som gör att det försvinner. Känns som jag provat allt. Och det GÅR INTE.


Snart kommer någon säkerligen att logga in och berätta för mig hur man gör. Men just nu når min vrede inga gränser!

Okej, nu hittade jag. Det var ju bara typ en timme för lång tids letande. Jaja, jag bjuder på den.
MOBILTELEFON, Y U NO WORKING

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!