söndag 18 december 2011

Jag kommer hem igen till jul

Imorgon åker jag, och därför måste det packas. Jag ska innan min avresa hinna med gruppträff och seminarium, så det bara måste packas ikväll, om jag inte vill gå upp i ottan och göra det. Och nej, det vill jag inte!

Det jobbiga med att packa nu är att jag måste tänka så himla mycket. Dels måste jag packa det man vill packa när man åker hem. Dator, kläder, mobilladdare, sådant. Nu ska en hög med julklappar med också, och lite fina klänningar för jul/nyår. Sedan får man inte glömma att jag mitt under min vistelse hemma ska till julbalen som jag nämnt tidigare och då måste jag ha med sovsäckar, luftmadrasspump och sådant. Jag har med Eriks finkläder. Jag har med typ allt. Ja, så känns det.
Jag orkar bara inte packa! Men hur mycket som helst är det kvar än.

Duscha ska jag också.

Sätt igång nu, skulle ni behöva skrika till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!