söndag 4 december 2011

En perfekt lördagkväll!

Jag hade en underbar lördagkväll med fina vänner. Förutom att vi åt jättegod mat spelade vi också mängder av tv-spel (bl.a. Mariokart, Mario Party och Just Dance, som blev kvällens höjdpunkt, oavsett vad vissa personer kanske vill säga om saken *host Martin*host*)

Jag hade även bakat en holländsk chokladtårta som jag hittade i denna blogg.
Det blev bara typ... världens godaste chokladtårta! Jag rev över lite vit choklad på kakan så det blev lite finare och lite juligt, såg typ ut som snö. Perfekt lite finare tårt-kaka, men utan att vara speciellt komplicerad, sådant tycker jag mycket om. Tror det är svårt att misslyckas med den också!

God kaka!

3 kommentarer:

  1. Åhåhåhå damn att man flyttat, annars skulle jag ha våldgästat dig och ätit chokladtårta!

    SvaraRadera
  2. Mums vad gott och TV-spelskväll kan aldrig gå fel.

    Åh, Buffy. Älskade också det förut. Men glömde bort den serien.. Hmpf. Men nu har jag massor med serietips att kolla på iaf. Haha :-)

    SvaraRadera
  3. Har du läst om småbarnmamman som blev våldtagen i Småland? Jag har skrivit om det i mitt inläg "Jag spyr, spottar..."

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!