söndag 4 december 2011

Nu har vi ljus här i vårt hus

Idag har jag och Erik storstädat och det är så fint här hemma. Vi har skurat golv, plockat, fixat, dammsugit och diskat, sett till att det går att spegla sig i alla ytor möjligt att göra detta i och så vidare, och så vidare. Nu ser allt julpynt och tända ljus ännu finare ut i en helt ren och fin lägenhet!

Och klockan är inte ens 12! Bra att vi valde att sätta en klocka på 9 trots att vi kom i säng sent, för att inte sova hela dagen (även om jag ångrade det något när vi vaknade och jag var så trött att jag trodde att jag skulle kräkas)

Här är lite fina julbilder!

Fina ljus!

Mamma har stickat julgranskulor. Coolt!

Grangirlang på balkongen har vi också.

Lyser upp mörkret <3

Gran!
En tomte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!