torsdag 29 december 2011

Resa

Jag är sugen på att resa. Gärna till något varmt ställe, då jag avskyr vintern (även om det är en mild vinter nu)

Jag skulle gärna vilja resa någonstans i sommar och just nu kollar jag och Erik om hans familj skulle vilja resa någonstans också, så man är fler (för det är roligt!) Egentligen vill jag att min familj ska vilja resa med, men min familj består av personer som inte tycker att det verkar vara en bra idé för en sekund, så jag har inte mycket att hämta där, tyvärr. Mamma tycker att det räcker att resa till sommarstugan varje semester, vilket visserligen är mysigt, men den ligger ju bara tio minuter bort...

Vart vill man resa egentligen? Jag vill till Grekland. Jag älskar Greklands historia,men har aldrig varit där. Skulle inte tacka nej till något annat heller, egentligen. Vore kul med typ Spanien eller Italien också.

Fast Erik säger att det kanske finns hajar i Grekland??? Är detta sant? Han var även snäll nog att säga att Grekland ligger ju nära Egypten där de hade de där mördarhajarna. Tack käre pojkvän för att du bara gör min hajskräck värre.

1 kommentar:

  1. Akta så hajarna inte tar en stooor tugga på röva. ;-)

    Och ja jag vill ju fira jul med min familj.. :) Men ja det gör ingen av oss något ont att inte fira jul tillsammans. vi gör ju allt annat tillsammans. :) Fast jag gillar inte heller att sova ensam, haha,

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!