lördag 17 december 2011

Tomten har varit här!

Jag vet inte hur snälla ni varit i år, men jag och Erik har i alla fall varit så snälla att vi får julklappar under granen redan den 17e december! Japp, så är det bara. Vissa är snällare än andra.

Näe, jag vet inte om vi varit så fruktansvärt snälla, men när man ännu inte kommit till det stadiet i förhållandet då det känns bra att fira jul tillsammans utan sina familjer, blir det således så att man åker hem till sitt. Kan ju också vara så att någon av oss är så fruktansvärt mycket christmas nazi att det inte ens går att tänka sig en jul utan att fira den hos mormor. Och denna någon skulle ju kunna vara jag. Säger inte att det är så, men det skulle kunna vara så!

Nu när jag åker hem på måndag och Erik på tisdag får man väl helt enkelt fira lite före. Vi hade tänkt att vi skulle få julklappar på juldagen istället, när Erik kommer till mig, men då vi redan har lite packningskris då det måste packas både för besök och sedan en trip till Kalmar och julbalen, så var det helt enkelt smidigare att ta paketen tidigare. Nu får vi julklappar under granen i alla fall!

Minigran med jättepaket

2 kommentarer:

  1. jag vill också ha!! vi har inte ens uppe vår gran än....

    SvaraRadera
  2. Jag är A-V-I-S! jag har ju också varit snäll..extra mycke för att vara mig xp

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!