lördag 5 mars 2011

Curling!

Idag ska jag och Erik gå på curlng i Danderyd. Det är våra kompisar i Witches of OS som spelar, och vi har missat några matcher nu så det är första gången vi ska se dem, och vi är sjukt exalterade! I alla fall jag, för jag tycker ju om curling. Vad Erik egentligen tycker vet jag inte, men han har sagt att en "curlingdejt" är väl ett fint sätt att spendera lördagen, så jag får hoppas att han är lite seriös i alla fall.
Nu ska vi fixa i ordning lite frukost så vi är mätta och belåtna, sedan så ska vi ge oss av. Ikväll är det även Andra Chansen i Melodifestivalen så det ska bli spännande (eller inte alls) att se vilka som ska lyckas gå vidare till finalen. Vi ser egentligen bara fram till the Moniker, för alla andra bidrag avskyr vi, så kvällen kanske inte blir jättelyckad i musikväg för oss. Nästa helg dock, då kommer våra favoriter, speciellt Swingfly som vi bara inte kan sluta lyssna på!


Lördagsmys, eller?

2 kommentarer:

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!