onsdag 2 mars 2011

Till Nyköping på mini-weekend

Idag åker jag och Erik till Nyköping! Vi ska stanna tills på fredag, så på ett sätt blir det väl en liten mini-weekend bort från Stockholm fastän det egentligen är innan helgen... Vi råkade ha sådan tur att jag är ledig torsdag-fredag, Erik är ledig torsdag-fredag och min mamma var också ledig då! Vi hittade dessutom superbilliga tågbiljetter så då är det så klart man passar på. Nu har jag packat lite av det man behöver, och ska snart hinna med en lektion innan vi åker. Det blir bra! Himlen är klarblå och solen skiner, dock tror jag att det är ganska kallt ute så man får kanske vänta lite med att hoppas på att solen ska värma... Nästa vecka lovas det dock plusgrader och regn, vilket jag verkligen ser fram mot! Bort med snön, bort med kylan, bort med vintern!


Nu på morgonen har jag tagit det lugnt och ätit frukost och tittat på Big Brother från igår. Tycker kanske möjligtvis att Rodney är den drygaste personen som någonsin satt sin fot i huset. Hans utseende är då inget som tilltalar mig, men jag tänker inte påstå att det är vad som gör mig irriterad på honom, utan det är hela hans attityd och vidriga sätt han visat på i huset! Förutom att han påstår sig vara smartare än alla på jorden, när han vad jag sett inte visat mer IQ än en tesked, så sitter han dessutom och kör sin vidriga ligga-attityd hela tiden. Ligger med Sanna och när hon ska lämna så låtsas han i fem sek. vara ledsen inför andra tjejerna medan han sedan går in och pratar i badrummet om att det borde släppas in lite blondiner som bara är ute efter en sak?! WHAT?

Åååååhåå jag blir galen. Och nu har Rodney och Sanna tydligen haft sex igen och jag kommer behöva sluta titta på Big Brother om detta ska fortsätta!!! Försöker alltid spola förbi det men man missar ju aldrig. Suck.

Big Brother alltså. Vilken mardrömsgrej att vara beroende av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!