onsdag 16 mars 2011

Nöjd!!!

Idag hade vi redovisning för vårt stora projekt på engelskan, och jag tyckte verkligen att det gick sjukt bra! Är så nöjd med min grupp, att vi orkade göra en så pass bra presentation av ett arbete vi tänkt igenom så mycket, hittat på roliga idéer och planer och massa sådant. Det känns så skönt att faktiskt vara riktigt nöjd med sig själv, så man riktigt studsar fram. Att få tillbaka en fonetiktenta jag klarat också, gjorde bara det hela ÄNNU bättre. Ibland är livet bara fint, ibland känner man verkligen att det lönar sig att plugga! Nu ska vi bara se hur det går på grammatiktentan (denna får vi tillbaka på fredag) och sedan är denna kurs slut. Synd, för kursen har varit väldigt bra så det känns lite trist att de här tio veckorna är över nu. Som tur är har vi något att se fram mot, eftersom det sägs att naturvetenskap, som vi ska läsa resten av terminen, är en riktigt bra kurs det med!

Ibland är man faktiskt bara nöjd.

Ungefär som i Anders och Putte-låten!

Nöjd bokmal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!