lördag 5 mars 2011

Melodifestivalen!

Och så fick vi som vi ville, the Moniker till final! Eftersom jag tyckte att resten av startfältet rent ut sagt var uruselt, så var detta verkligen skönt. The Moniker är nog ingen artist jag skulle lyssna på egentligen, och ingen jag kommer att rösta på i finalen, men jag är så sjukt glad att han lyckades slå ut Shirley's angels. Underbart!

Det har nog aldrig skrikits så mycket på Lidingö tror jag, vi var alla här hemma helt överlyckliga när vi såg resultatet. Hoppas vi får skrika nästa vecka också, och då för att Swingfly går segrande ur striden!

Men nu är kvällen avslutad och jag ska nog spela lite pokémon, eftersom jag äntligen har fått hem mitt Pokémon white. Yes! Nu kör vi.


The Moniker, gul som Pikachu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!