torsdag 10 mars 2011

Torsdagsdejt!


Idag ska jag på dejt, det tycker jag är väldigt fint. Jag och Erik har i hundra år (ungefär) velat se Trassel/Tangled och det har inte blivit av, vilket är väldigt synd. Idag var dock jag ledig, genom ett mirakel han också och eftersom jag som vanligt antagligen inte kommer plugga till tentan imorgon (dessutom är det svårt att plugga till grammatiktenta...) så slog vi till och bestämde oss för en dejt.

Vi ska gå på filmen som visas 12.40 vilket jag tycker ska bli roligt, jag tycker om att gå på bio mitt på dagen, det är oftast ganska lugnt och skönt, och inte lika långa köer som det är till biovisningarna på kvällen. Dessutom blir det nog lunch ute också. Kanske är vi inte så ekonomiska men ibland tycker jag faktiskt att man måste få gå ut och roa sig. Så det så!

Jag ska även möta upp en tjej som ska sälja kurslitteratur till mig. Bra inför nya kursen som börjar snart att köpa lite begagnat, för naturvetenskapböcker är väldigt dyra och det är inte roligt för plånboken... Dock bra att denna kurs sträcker sig resten av terminen, jag behöver alltså bara köpa böcker nu och inte i april sen igen. Skönt!

Jag har just tränat och kom nyss ut ur duschen, wii fit blev det som vanligt. Hoppas hoppas att jag går ner mer i vikt snart för just nu går det upp och ner mellan samma kilon och det är hemskt jobbigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!