tisdag 29 mars 2011

Ny Ben and Jerrys!


Eftersom jag är lite sjuk och ändå tvingas gå till skolan och möten hela veckan, belönades jag med lite Ben and Jerrys idag, som Erik köpt till mig. Jag såg denna smak i affären igår och har aldrig sett den innan, vet dock inte huruvida det beror på att den är ny eller att jag inte tittar så mycket i glasskylen.

Den var i alla fall supergod! Glassen var fantastiskt lagom chokladig och det var lagom mycket "grejer" i. Dock verkar den, likt Halfbaked vara en sådan sort man kan äta hur mycket som helst av utan att det tar stopp. När jag äter bl.a. Phish Food kan jag inte äta så mycket eftersom den smakar så mycket choklad. Halfbaked är lättare och jag får hålla mig för att inte äta upp mer än nödvändigt. Man vill ju inte att så god glass ska ta slut med en gång!

Nu mår jag i alla fall lite bättre. Mmmm glass.

3 kommentarer:

  1. den är ny! jag tvingade erik att köpa sån i fredags efter den jävla ipad-kön... sjukt god! jag tycker den smakar marängswiss minus banan typ!

    SvaraRadera
  2. ååååhhh den verkar skitgod! Jag vill äta den hehehe

    SvaraRadera
  3. ÅÅ ååå ååå ååå ben och jerry. NY Ben och jerry... vart har jag varit? Inte i glassdisken i alla fall... herregud. att man kan missa såna viktiheter. skandal!

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!