söndag 6 mars 2011

Drumsticks-klubbor!

Idag har jag äntligen varit och hämtat ut ett paket som legat på posten och väntat på mig, fyllt med Drumsticks-klubbor! Mmmm det var härligt att packa upp det paketet och se klubborna ligga där och vänta på mig, känna den där välbekanta doften från barndomen och sedan när man öppnar en och smakar, inse att de smakar precis som de gjorde förut! Mums utan dess like.

Idag är det ett år sedan jag träffade Erik första gången, det är väldigt fint. Vi har varit och handlat för att kunna göra god kyckling-middag idag enligt Jamie Olivers recept, och det ska nog bli gott... Om vi lyckas. Vi hoppas det!

Världens bästa godis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!