måndag 28 mars 2011

Sjuk

När jag vaknade i morse så kände jag mig genomförkyld, kunde knappt andas och halsen gjorde ont. Jag hade ju dock lektion så jag sprang iväg till skolan och då började det kännas lite bättre. Så kom jag hem, jag och Erik fixade lunch och sedan gick jag från att skratta övertrött hysteriskt till att däcka i sängen och sova i säkert en halvtimme och vakna och känna mig febrig och så fruktansvärt trött.

Suck.

Inget stickis för mig, jag vågar inte riskera att gå någonstans, denna vecka har vi lektioner och grejer varje dag och jag kan verkligen inte missa det. Usch så typiskt vårförkylningsgrej :( Nu känns mina bihålor svullna men jag hoppas det inte är något bihåleskit, utan att detta går över när jag bara får vila lite...

Bra förkylningskurer, någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!