lördag 12 mars 2011

Schlagerparty!

Idag är det final i Mello och det ska vi såklart fira (av flera anledningar, öh). Jag har klätt mig i kjol kvällen till ära. Inte bara för att det är mello-final, utan också för att det är VÅR ute. Det är soligt, blå himmel och varmt, på balkongen har vi över 10 grader nu, superskönt. Snart är sommaren här!

Dessutom har jag rakat benen och det var så skööönt att göra det. Har inte rakat benen på jättelänge och idag slog jag till och köpte rakgel och nya rakblad, vilket gjorde att rakningen självfallet gick mycket bättre. Nu luktar jag jättegott, mina ben känns underbara och allt är fint.

Jag bryr mig inte om att jag har tandvärk! Vaknade inatt med den och trodde inflammation på visdomstanden var ett faktum igen, men jag vet inte riktigt om det är det. Efter att ha borstat noga hela dagen då och då så känns det bättre. Förhoppningsvis blir det bara bättre och bättre, så slipper jag gå till tandläkaren. DET vore inte roligt.

VÅÅÅÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!