fredag 15 april 2011

En kväll med käre Tintin

Nu har jag och Erik sett fyra avsnitt till av Tintin. Jag älskar verkligen den här serien! Den är rolig, underhållande och till viss del helt störd. Vissa grejer är verkligen helt sjuka!

Idag såg vi Faraos cigarrer och Blå lotus. De handlade om knark. Det var intressant. Man märker att det är tv från 90-talet när alla röker och knarkar hursomhelst i barnprogram! Nu finns det inte mycket sådant kvar.

Åh Tintin. Så himla fint! Och söta Milou gör att nästan jag, aka hundhatare, vill skaffa hund. Vill dock bara ha en hund om den kommer lika väluppfostrad!













Tintin och Milou på språng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!