lördag 30 april 2011

Goooda saker

Just nu har jag haft två dagar av bara rent awesome goda grejer som passerat genom min mun ner till min mage. Igår blev det årets första sockervadd på Gröna Lund, så gott! Jag tyckte aldrig om sockervadd som liten, men nu älskar jag det, så länge jag får dela sockervadd med någon - den smälter ju och blir superkladdig så fort annars!


Idag är det Valborg, jag och Erik har ätit marinerat kött, pommes och finbönor, avslutat med en glassefterrätt. Supergott med päroncider till, perfekt för kvällen! Nu börjar även hockeyn, jag känner att det är ganska värt att fira kvällen såhär.

Annars är det bästa jag ätit (druckit) nu dessa två dagar lyxshake på Max. Jag har aldrig smakat den innan, det har liksom inte blivit av även om jag varit sjukt sugen. Igår dock när vi åkte från Gröna Lund tyckte vi alla att vi kunde stanna på Max och köpa oss varsin, så det gjorde vi. Fy bubblan vad gott. Jag tog chokladsmak och det var fantastiskt underbart, extra plus också att den var handgjord och med massa ekologiska grejer i. Jag är ganska dålig på att köpa ekologiska grejer själv, så det är ju bra att bara bli serverad det sådär.

Lovisa - ny reklamtjej för Max!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!