onsdag 13 april 2011

Till skor tackar man inte nej!

Igår skulle jag och Erik hämta ut pass och sedan köpa skor till honom eftersom hans var sönder. Konstigt nog blev det så att även jag lyckades få med mig inte bara ett, utan två par skor hem. Konstigt, eller? Nja, allt var såklart noga planerat. Jag visste att om vi handlade på Skopunkten där man får 3 par för priset av 2 skulle jag säkert kunna få i alla fall ett par. Visste också att Erik inte direkt är en skofanatiker och det var ganska mycket ett mirakel bara det att han hittade ett par. Bra också att de skor jag ville ha var billiga, så ett par av dem blev således gratis! Lycklig_tjej_88.
Det blev två par fina fejkconverse, ett par röda och ett par lila. Jag har länge varit en sådan person som inte gärna köper fejk (eller snarare att så blev det medan man fortfarande bodde hemma) men nu har jag bestämt mig för att vill jag ha massa skor i olika färg får jag helt enkelt vidga mina vyer! Nu har jag en större skogarderob och är mycket lycklig över mina fina skor. De är glada och har fina färger, och mina fötter ser fina ut! Nöjd. Dessutom är skorna sköna och känns redan bra på fötterna, inte alls obekväma och trånga och sådär nu-måste-du-allt-gå-in-mig-iga.

Skopar nummer 1!


Skopar nummer 2!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!