fredag 29 april 2011

När man är uttråkad...

Jag sitter just nu på universitetet i en datorsal och är måttligt road. Måste vänta på att Erik ska sluta för att kunna få komma till hans studentrum och han slutar FÖRHOPPNINGSVIS kl. 12, kanske senare. Fyy vad tråkigt jag har! Har ingenting att plugga heller så inte ens det kan jag spendera tiden på. Funderar på att gå och ta en fika, men hur kul är det egentligen helt ensam? Inte speciellt kul alls skulle jag vilja påstå. Dessutom vet jag inte vad jag är sugen på och då måste jag ju bestämma mig. Jobbbbb.

Tur att jag har något att se fram emot - ikväll är det Genrep på Gröna Lund! Jag fick en inbjudan eftersom jag är anställd i år, och fick då ta med fyra vänner som blir bjudna på inträde, åkband och spelkupong. Fantastiskt! Önskar självklart att man kunde ta med fler, men nu blev det Erik, Anna, Lovisa och Martin och jag tror vi kommer att ha en härlig kväll. Känns underbart att starta Grönan-sommaren så här! Hoppas att ni andra kommer dit någon gång när jag jobbar, jag börjar 22 maj!

Men nej, något roligt att göra var det ju jag skulle komma på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!