söndag 10 april 2011

Chill.

Nästa vecka har jag en lektion. Detta gör att jag antagligen kommer at slöa rätt rejält mycket. Detta bör jag inte göra. Detta är vad jag BORDE göra nästa vecka:

  • Börja skriva på fältstudieuppgiften 
  • Börja planera hemtenta
  • Packa till Bäsna
  • Hämta ut pass
  • Köpa påskägg
  • Shoppa skor till Erik vars skor har gått sönder
  • Läsa kurslitteratur
  • Städa

Hoppas jag hinner det mesta. Fältstudieuppgiften har jag i princip klar i huvudet hur själva lektionerna ska gå till, sedan måste jag bara skriva ner detta och litteraturhänvisa också. Hemtentan står det helt still på, måste komma på ens vad för område jag vill skriva om. Packning får nog bli mot slutet av veckan och pass/shopping blir nog på tisdag. Imorgon ska jag försöka städa och läsa kurslitteratur. Vi får se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!