tisdag 26 april 2011

Mitt stackars öga

I morse vaknade jag och hade jätteont i ögat. Dum som jag är tryckte jag i linsen ändå i tro om att det onda ögat skulle gå över eftersom det troligtvis bara var lite "Usch vad trött jag är vad jobbigt att gå upp tidigt"-ont.

Verkar dock inte som det är så. Mitt öga gör fortfarande ont och ser jätterött och irriterat ut. Så bittert. Vet inte om jag bara ska låta det vara eller ringa rådgivning. Alternativt hålla ut och se om det gör lika ont i  morgon och i så fall ringa läkare då. Det lutar åt det senare. Linser har jag dock fortfarande i, för snart ska jag träna Quidditch och jag klarar bara inte av glasögon då.

Finns nog två orsaker till denna plötsliga smärta:
  • Ögat har blivit irriterat av linserna och ger nu hämnd
  • Vi ska bli intervjuade av en journalist idag och livet vill jäklas med mig och se till att om det blir fotografering ska jag minsann se ut som ett missfoster.

Så är det nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!