tisdag 12 april 2011

Rycka upp sig

Nu känns det som att min fuldag börjar övergå lite till "mina bröst ser ju ändå helt okej ut i den här tröjan"-dag, så det är ju fint! Har även varit lite produktiv och pluggat (om än väldigt lite) så nu känner jag mig duktig också, att jag faktiskt är igång med både fälstudieuppgift och hemtenta. Samtidigt! Nu får jag dock inte sitta här mer och plugga/mest egentligen spela pokémon för nu ska jag snart ge mig av inåt stan för att hämta ut pass tillsammans med Erik och Anna. Sedan ska jag och Erik köpa skor! Jag är otroligt sugen på ett par röda fuskconverse som är helt okej billiga, och jag har velat ha röda converse i evigheter. Man får ta vad man har råd med i sådana här sparar-tider helt enkelt! Jag har ändå sparat så sjukt duktigt den här månaden och är jättenöjd med mig själv.

Nu lyssnar jag dock lite på Britney's nya Till the world ends och tycker att Britney typ är snyggast i världen. Helt klart så!



Snygg-Brittan!B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!