måndag 25 april 2011

Solen skiner i Stockholm också

Jag och Erik kom tillbaka till Stockholm igår. Det gick smidigt och bra, mycket kanske för att vi åkte med SL och inte med SJ. Eller så har vi helt enkelt kommit till den enda lilla period då tåg och sådant inte krånglar. Nu än så länge är det ju inte så pass varmt att spåren smälter, det är inte massa löv på spåren och det är heller inte för mycket snö. En perfekt tid alltså!

Idag är vi också lediga eftersom det är annandag påsk, först imorgon börjar allvaret igen. Då ska jag ha praktik på förmiddagen, efter det så blir det Quidditchträning. Spännande!

Idag är det alltså således en chill-dag. Erik har kollat upp vilka affärer som är öppna och vill absolut åka in till stan och köpa något nytt dataspel som han har längtat efter. Då och då ger han ifrån sig konstiga längtande ljud, trånande efter att bara få sätta tänderna (eh...) i detta spel. Portal 2 tror jag att det hette. Själv är jag inte speciellt intresserad eller duktig på det där med sådana spel. Jag får väl spela pokémon medan han skjuter ihjäl zombies eller soldater eller vad det nu är detta spel handlar om!

Undrar vad man ska ha på sig idag. Jag har fortfarande bara min resväska att välja från eftersom jag är hos Erik, så det blir nog inte så väldigt spännande outfit... Undrar om jag packade med någon kjol?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!