måndag 18 april 2011

När livet leker

Jag har det verkligen härligt just nu! Vädret i Dalarna är fantastiskt och vi har det jättemysigt. Det är så skönt att vara på landet och bara ta det lugnt, det är verkligen det. Man känner liksom att man kan andas. Det är bra!

Igår var vi till Orsa björnpark vilket var roligt, sedan på kvällen åt vi underbar grillad kyckling med potatisgratäng och kladdkaka med vispgrädde till efterrätt. Det känns fantastiskt lyxigt när man som student kanske inte alltid äter sådant här direkt! Tur att man kan hälsa på och få god mat. Snart åker vi till Nyköping också där det kommer bjudas på god mat också, speciellt på påskafton då det blir påskbord! Undrar om man får dricka påskmust...

Nu idag har jag och Erik mest vaknat, ätit frukost, duschat och spelat in lite musik! Snart ska vi dock ta bilen in till Borlänge och träffa fina Hanna för en fika. Mysigt! Jag tror egentligen aldrig att jag varit i Borlänge som stad, eller jag har ju varit i Kupolen och så men det är ju utanför som jag förstår det... Så det blir väl lite spännande, hoppas vädret fortsätter vara så fint, då kanske man till och med kan få lite solbränna! Det är ju nu det börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!