tisdag 10 maj 2011

1 år.

Idag firar jag och Erik 1 år tillsammans. Det känns lite underligt och konstigt att det är 1 år. På ett sätt känns det som att det bara var igår som vi bestämde oss för att vi inte kan vara ifrån varandra, samtidigt känns det som att vi alltid varit tillsammans. Det är fint i alla fall, mycket fint. Nu har vi haft en lite stressig morgon och Erik ska iväg på föreläsningar nu, och jag ska senare iväg på basgruppsdag, men sedan har vi kvällen för oss själva. Det blir middag på vår favoritrestaurang och jag längtar. Kärlek är fint och bra och jag är verkligen världens lyckligaste. Jag kan inte förstå att jag har sådan tur, att jag får världens finaste, bästa och underbaraste pojkvän. Men han är min i alla fall.

Och det är bara det finaste som hänt i mitt liv någonsin.

1 kommentar:

  1. sv. Absolut inte!

    Fast vid den här åldern brukar de kolla så att barnet kan stapla lite klossar, om de kan säga ngr ord och vispa runt med en krita. Typ.

    Men det är såklart jätteolika vad barnen kan! :-)

    Grattis till 1 års dagen!

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!