onsdag 18 maj 2011

Spännande dag

Idag ska jag städa och det är ju kanske inte så spännande, men sedan ska jag på utbildning på Gröna Lund! Ska få lära mig hur man kör karuseller så det känns jättespännande och roligt. Jag ser verkligen fram emot sommaren, Gröna Lund verkar ha härligt sväng och bra personer att jobba med. I måndags var det kickoff och då träffade jag supertrevliga människor. Försökte posta ett inlägg från mobilen om det, men det verkar inte som om det postades... Skumt. Jag får se till att bilder och liknande kommer upp senare, det blir ju roligt!

Nu har jag i alla fall städat lite och duschat samt ätit frukost, jag har även fixat till lite referenser på fältstudieuppgiften och skrivit lite på hemtentan. Känner mig sjukt produktiv! Har lite mer än en sida på hemtentan nu, känns bra eftersom man bara får skriva 6 stycken. Mindre bra är att jag inte har riktigt koll på vad för sorts lektion jag vill göra och hur jag ska beskriva det... Det får jag väl fundera på.

Imorgon kommer mamma hit också och då ska vi gå på IKEA! Har massa bra saker som jag vill kolla på och lite saker jag behöver ha. Blir roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!