lördag 7 maj 2011

Everybody's looking forward to the weekend

HELG!
Härligt, underbart, fantastiskt. Helt Enkelt Lyckans Gud. Typ. Åh vad jag är för det här med att bara ta det lugnt två dagar.  Den här veckan har känts jättelång, speciellt torsdag/fredag som jag spenderade först ute på Vfu på torsdagen och sedan med 4 timmar kemi på dagen och 4 timmar utbildning i gästmöten/brand för Gröna Lund på fredagen. Allt har varit superintressant, men visst blir man TRÖTT. Därför är det så skönt med helg.

Detta är vad jag nog egentligen borde göra i helgen:
  • Läsa kurslitteratur
  • Skriva klart fältstudieuppgiften
  • Börja med hemtentan
  • Städa
  • Tvätta 
  • Skriva budget

Detta är vad jag tänker göra i helgen
  • Gå på Mugglis-träff och äta glass
  • Sova
  • Mysa
  • Pussa på Erik
  • Se film
  • Sova...
  • Äta god mat

WOAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!