måndag 16 maj 2011

Guilty pleasure-måndag

Idag är det måndag och jag har en hel del saker som borde göras. Frukost, träning och dusch är redan avklarad, och jag har till och med skrivit lite på hemtentan, fantastiska jag. Nu borde jag egentligen packa, bestämma vad jag ska ha på mig ikväll då jag ska på kick off på Gröna lund och gå till affären och köpa mjölk så jag kan göra pannkakor.

Istället sitter jag och slöläser bloggar, är frestad att börja skriva fanfiction och lyssnar på Hannah Montana. Just nu lyssnar jag på Rockstar vilket är typ hennes bästa låt någonsin! Den har helt störd text (I can fix the flat on your car?!?!) men är sjukt peppig och glad och har snyggt gitarrsolo. (tydligen, det har Erik sagt i alla fall). Nu får jag också lust att se Disney-film. Hm. Varför får jag alltid bara lust att göra saker när jag verkligen inte kan göra dem just då? Det är ju lite sjukt.

Jag måste klä på mig innan jag går till affären så jag borde nog börja i den änden. Om jag ändå bara kunde få sitta kvar här och lyssna på Disney-musik och chilla! Så nöjd jag skulle vara med livet då alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!