fredag 20 maj 2011

När jorden går under

Imorgon så ska Jorden tydligen gå under enligt någon amerikansk gubbe. Samma gubbe har sedan tidigare förutspått att Jorden skulle gå under 1994, men då hände inget och han hävdade då att han räknat fel. Nu har han tydligen slipat till kunskaperna och Jorden ska gå under imorgon.

Jahapp.

Då är det ju massa saker som jag inte behöver göra och alltså kan strunta i! Typ detta:

  • Skriva hemtenta. Varför jobba med något som har deadline veckor efter att Jorden gått under? Onödigt!
  • Betala räkningar. Pfft. Tror inte H&M behöver mina pengar när de inte finns mer.
  • Förbereda mig inför jobb på söndag. Tydligen ska jag ju inte gå till något jobb!
  • Jobba med Quidditch-SM. Det kommer ju inte bli av!
  • Fixa saker inför LeakyCon. Nepp, även LC är för sent.
  • Banta. Om Jorden ändå går under imorgon kan jag ju äta jätteonyttigt mina sista timmar!


Hmm.. Eller så kan jag kanske fortsätta leva som jag gör. Det är ju en idé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!