tisdag 31 maj 2011

Hej då maj, hej juni!

Idag är det sista maj. Förutom att det betyder att en hel hög personer jag känner fyller år idag (grattis!!!) betyder det också att det snart är juni, vilket betyder sista månaden innan LeakyCon. Fantastiskt! Det betyder även att idag jobbar jag sista dagen som ger lön i juni, för att sedan börja jobba alla dagar som kommer ge mig pengar i juli. Så är det! Idag bjuder alltså på jobb från 11.45 - 22.00 och även imorgon jobbar jag ganska länge 11.45-23.00. Jag hoppas att åskskuren vädret pratar om ska komma idag INTE kommer, för jag tycker verkligen inte om åska!

Nu ska jag slänga i mig lite frukost, packa lunchlåda och försöka komma iväg till jobbet så småningom. Kommer bli rätt tidig, men vad gör man när bussarna inte riktigt passar som man vill? Då får det bli lite som det blir.

Efter de här två arbetsdagarna är jag ledig tre hela dagar!!! Då ska jag spela quidditch, bada och gå på stor fefoträff. Det kommer bli myyyyyysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!