fredag 27 maj 2011

Nu är det sommarlov!

Sooommar, sooommar och sol!

Typ. Visserligen ösregnade det för en stund sen men nu kikar faktiskt solen fram. Kul! Jag ska jobba hela helgen så lite sol är ju trevligt, annars blir ju karusellerna så blöta!

Men nu har jag faktiskt i princip sommarlov från skolan. Inga fler lektioner och nu har jag i stort sett skrivit klart min hemtenta också. Jag kanske ska försöka flirta in mig hos någon i klassen som kan ögna igenom den och se om jag verkar vara ute på fel spår, men är jag inte det orkar jag inte med den mer. Så är det bara!

Idag har jag och Erik varit med Anna på stan, vi shoppade lite grejer till LeakyCon och sedan gick vi hem till Erik för att försöka ha ett Leaky-möte men det gick nog inte så bra... Lite kom vi fram till i alla fall, men det blir nog betydligt mer spännande att ha möte när LeakyCon släpper fler nyheter, som de lovat att de ska göra denna vecka. Pepp!

Annars blev Erik lite hängig på eftermiddagen, typ febrig och blek och så, jag blev lite orolig och pysslade om honom ordentligt. Nu har han dock piggat på sig lite efter vettig mat, lite pepsi, en ipren och vila. Hoppas att han inte är sjuk i helgen när jag jobbar, då kan jag ju inte ta hand om honom!

Bloggen lär dock alltså vara lite försummad i helgen, men förhoppningsvis kan jag slänga upp några inlägg i alla fall!

Jag igår. Jag hade extremt rött läppglans!

Jag idag tillsammans med Erik. Ser smått retarded ut men Erik är söt!

Anna tog en snackbox på Donken. Den får toppbetyg av henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!