onsdag 25 maj 2011

Dryg lista

Stjäl lista från Hanna och Caroline. Har tråkigt. Here we go.

Namn: Li Hjalmarsson
Piercingar: Hål i öronen, that's it. Ogillar piercingar.
Tatueringar: Nepp. Vill inte ha det heller!
Längd: 162,5 cm..
Skostorlek: 38-39.
Hårfärg: Blond!!! Riktig hårfärg osv. Aldrig färgat någonsin.
Fräknar: Nej, men önskar att jag hade!
Motto: ... rimmar på lotto
Kär? Ja, väldigt, väldigt, väldigt jättekär!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nja, beror på. Önskar kanske att jag och Erik hade en egen lägenet, men älskar Lidingö!!!
Tycker du att du är attraktiv?Ibland.
Vilket schampo använder du? Beror lite på, kan köpa olika, men gillar mest det där gröna i den nya schampoo-serien som något företag har som de säger att flera frisörer varit med och tagit fram. För det luktar gott och gör mitt hår glansigt!
Vilken parfym använder du? Använder typ inte parfym! Blir lätt att man vant sig av med det pga att man tänker på allergiker i skolan osv.
Vad är du rädd för? Att inte kunna få barn, typ.
Gillar du att tvätta? JA!!! Snart ska jag tvätta.
Gillar du berg- och dalbanor?Om de inte är fööör läskiga!



Senaste…
Filmen du hyrde? Tror det var New moon faktiskt, haha!
Filmen du köpte? Harry Potter and the Deathly Hallows pt 1!
Låten du hörde: Biggest fan - Jonas Brothers
Låten du laddade ner? Öh typ Camp Rock 2-soundtracket
Personen du ringde? Erik, för att höra vad han höll på med
Personen som ringde dig? Mamma,för att hon ville höra vad för skumt jag håller på med.
TV-program du såg? Tittar just nu Sjunde Himlen!
Person du tänkte på? Erik



Favorit…
Låt: L.A baby - Jonas Brothers
Sak att göra: Mysa
Sport: Quidditch!!! och fotboll, handboll, friidrott, simning, ishockey, curling, konståkning
Dryck: Sodastream-vatten
Kläder: Tror det är min HatP-tröja!
Film: Ptince Caspian 
Bil: Någon svart
Serie: Buffy the vampire slayer och 24



Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja.
Gråtit över en flicka? Har jag säkert
Ljugit för någon? Ja. Haha.
Varit i slagsmål? Nja... Det tror jag inte.
Blivit arresterad? Nepp!
Träffat någon från internet IRL? Haha jaa extremt många!!!



Antal…
Gånger du varit kär? Typ 2.
Gånger ditt hjärta brustit? En.
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning! Men nog minst 2 tror jag
Tjejer du kysst? Höh typ en.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Mirre!! Och lite andra folk. Men mest Mirre!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Haha för många i alldeles för många pinsamma tillfällen



Senaste…
Boken du läste? Kane Chronicles Throne of fire och The lost hero. Båda av Rick Riordan!
Personen du fick e-mail av? Adlibris typ. Suck.
Personen du fick brev av? H&M
Personen du fick sms av? Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Typ vid påsk...
Saken du köpte? Mat på Ica igår för mjölken var slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!