lördag 14 maj 2011

Paj och ESC-mys!

De senaste dagarna har jag verkligen bara ätit för mycket paj. Men ibland blir det bara så! I torsdags blev det en bit blåbärspaj till Eric Saades framträdande i Tyskland, igår blev det en bit hallonpaj på fik med klassen och idag bakar jag och Erik hallon/blåbärspaj till lördagsgodis och ESC-myset! Jag har bara gjort blåbärspaj förut och det var för länge, länge sedan, jag har varit så lat och inte orkat göra själv nu. Det finns ju så mycket god paj att köpa!

Nu idag blev jag dock fett sugen på att baka paj. Så då blev det så! Så här gott blev det. Jag tog receptet från Veronicas bakblogg 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!