söndag 8 maj 2011

Jag gillar fans

Igår var jag på Mugglisträff och innan fick vi reda på att det samtidigt i Stockholm skulle vara en väääldigt stor Bieber-träff. Vi såg några iklädda tröjor med JB på, men inte mycket mer... Förrän vi framåt 4 på eftermiddagen skulle gå till centralen från Kungsträdgården. Då bara exploderade hela Stockholm i Bieber-fans! Ute och marscherande med skyltar och sjungande vid Plattan. Det var faktiskt ganska häftigt, jag är ju en riktigt blödig fans-typ som älskar när fans träffas och bara älskar det som... de älskar. Oavsett vad det är blir jag liksom glad för deras skull och lite avundsjuk att jag just då inte är tillsammans med nördar inom mitt favoritområde som också går iförda kläder med våra idoler/förebilder på och sjunger. Det gör mig glad.

Jag filmade lite och lade upp här:
http://www.youtube.com/watch?v=t4fgPStyXWs

Fint, eller hur? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!