onsdag 4 maj 2011

Jobbig morgon

Var trött och genomtäppt i hela näsan när jag vaknade, sedan kände jag mig ful och tjock, allt normalt såklart. Efter ett riktigt hårt träningspass på wii fit så kändes det dock lite bättre, speciellt efter att ha mätt mig själv med måttband och se att mitt midjemått minskat en halv centimeter till. Ska nog ändå försöka bli bättre med min diet och träning, så får kilona försvinna också.

MEN som om min morgon inte var omtumlande nog så måste jag, som nästan det första jag ser när jag går in på Aftonbladet se att det är en stor brand på KTH. På bilden de hade just då såg det ut som de höll på att släcka precis där Eriks studentkorridor ligger. Jag fick panik och smsade Erik för att se vad som händer och blev under de c.a. 30 sekunder som han inte svarade ungefär gråtfärdig. Då kom jag på att jag kanske skulle läsa artikeln och se vad som händer och vart - vilket visade att det är lokaler som ligger långt bort från där Erik är just nu.

Jaja.

Man är kanske inte så rationell när sånt här händer. Ens reaktion är inte något i stil med "KTH är ju trots allt ganska stort, och det står ingenting om ens att någon skulle vara lite skadad, såklart det är chill" utan snarare mer "MIN POJKVÄN ÄR DÄR HELA STAN BRINNER BUHUHUHU" typ.

Såklart bytte Aftonbladet bild när jag hade panikat klart och då ser man ju att det är någon annanstans. Tack aftis.

2 kommentarer:

  1. Det brinner på Arkitekthögskolan, INTE på KTH...
    Jävla skillnad...

    SvaraRadera
  2. Ja >: ( Aftonbladet luras.

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!