torsdag 12 maj 2011

När man bara har ont i magen

Jag är så trött på mensvärk och allt där till. Varje månad har jag extrema problem och det känns bara inte som något hjälper, jag har nog verkligen provat allt. Började med p-piller för typ 6 år sedan bara för att få bukt med det, och även om det blev en klar förbättring från tiden utan p-piller med diverse andra läkemedel som bara hjälpte med vissa saker och förvärrade det andra är det ju fortfarande inte riktigt BRA. Jag fick senast jag var hos läkare tips om att äta ihop p-pillerkartor så att mensen skulle försvinna helt och hållet, vilket jag provade och det var ju bra... Förutom att jag fick extrem värk typ hela månaden. Så nu äter jag som vanligt igen, för det är ju faktiskt bättre att ha några få dagar där det är riktigt illa, än hela månaden lite halvt om halvt.

Tänker man i alla fall tills det kommer de här dagarna då man har riktigt jäkla ont. Åh vad jag önskar att jag inte behövde gå till skolan. Vill ha något varmt på magen och ligga i sängen och äta choklad hela dagen.

Det är så synd om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!